Bloggarkiv

tisdag 26 januari 2010

Intressant program på TV4!

Ja det är inte det som är inlägget. Att TV4 har intressanta program, för det har de ju. Har jag hört.

Inlägget handlar om viktnedgång och det är ju horriblet vad pengar det går att lägga på viktnedgång..




Jag vet att jag är partisk, men jag är tvungen att jämföra lite.

Svenska Hälsokampen kostar 19500 kr, +9 månader Viktklubb = ca 400kr.

Itrim kostar ca 595 kr/månad plus sådana där soppor. Det är väldigt svårt att hitta priser för dem, men jag har mina aningar.

LCHF kostar inget per månad förrutom maten du faktiskt måste äta.

Motion är väldigt bra, det säger jag inte emot, men att ha en Martin Lidberg flåsande i röven är inget jag skulle vilja ha=) Att hinna med motion är mitt allra största problem, så att komma iväg till en "sekt" några gånger i veckan finns inte på kartan.

Säger iaf stort lycka till till tjejerna som skall ner i vikt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar