Bloggarkiv

torsdag 4 februari 2010

Carola Carola Carola.

Läser att Carola är på Haiti för att "hjälpa"

Det enda hon gör är ju bara ett försöka till PR för Hoppets stjärna.
Jag tycker det är jättebra med en hjälporganisationer, men den senaste så verkar de lägga mest fokus på att visa hur bra de är på att hjälpa, istället för att göra själva "hjälpandet"

Att Carola öppnar munnen o ordbajsar om jorden undergång gör det hela patetiskt.
Att sen Aftonbladet toppar med "Carola: Det står i Bibeln" gör ju inte saken bätre.

utdrag ut artikeln som finns i sin helhet på Aftonbladet

Carola :
– Jag vill inte vara någon domedagsprofet på något sätt men det överraskar inte oss troende att det sker katastrofer och krig.

Aftonbladet: Vad menar du?
– Jag tror på Guds ord som säger att det kommer att ske i tidens slut.

Är det här tidens slut, menar du?
– Tidens slut kan vara väldigt länge, det kan vara flera hundra år. Vi har ju funnits här en stund.

Så är det här början på slutet?
– Inte just det här. Det har faktiskt börjat för ganska länge sen. Det är inget konstigt, det vet ju alla. Vi har ju en film som heter ”2012”. Jag menar, det är ju inget konstigt med det.


Jag är också på sätt o vis troende, men inte alls lika GRAVT som Carola, o jag är inte alls överraskad att det sker katastrofer och krig, men inte fan är det Guds vilja, eller vad hon nu säger. Det kommer alltid att ske jordbävningar, tsunamis, vulkanutbrott, snöstormar osv och människan inte "går säker" någonstans.

Hon fortsätter sen att "övertyga" genom att svamla om att Tidens slut kommer, men när, ja det vet man ju inte, bara att det kommer.

Men men, hon lyckades iaf göra reklam för sin organisation, och hon fick visa sin nuna i media. Aftonbladet fick en massa klick, och vem vet, jag kanske får lite trafik till bloggen.

Men för fan,. blanda inte in Tidens slut i det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar